Vrijwilligerswerk in Oeganda - Reisverslagen van Wilfriede van der Does-Ruiter - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in Oeganda - Reisverslagen van Wilfriede van der Does-Ruiter - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk in Oeganda

Mijn wens mag ik vervullen, vrijwilligerswerk doen in Afrika! Ik ga naar Oeganda, om daar in het ziekenhuis en in het veld, te werken!
Mijn dochter is er al, omdat ze ivm haar studie geneeskunde een tropenstage doet. Heel bijzonder en voor altijd een ervaring die we samen zullen delen.
Lieve mensen, die ook een financiële bijdrage hebben gegeven voor het ziekenhuis in Oeganda, ik zal jullie op de hoogte houden en vertellen hoe het is om er te zijn. We zullen het geld nuttig gaan besteden!

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2015

Nu echt onze laatste outreach!

22 December 2014

Laatste outreaches!

22 December 2014

Medische spullen uitdelen!

09 December 2014

Afgelopen week

29 November 2014

Dag in het ziekenhuis en outreach
Wilfriede

Op reis naar Oeganda om vrijwilligerswerk te doen in het ziekenhuis of out-reach, mijn dochter Vera is er al vanaf 23 september ivm haar tropenstage.

Actief sinds 13 Nov. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8147

Voorgaande reizen:

19 November 2014 - 01 Januari 2015

Vrijwilligerswerk in Oeganda

Landen bezocht: