Nog 3 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Eelde, Nederland van Wilfriede Does-Ruiter - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Eelde, Nederland van Wilfriede Does-Ruiter - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen voor vertrek

Door: Wilfriede

Blijf op de hoogte en volg Wilfriede

16 November 2014 | Nederland, Eelde

Dag lieve mensen, nog 3 dagen voordat ik vertrek naar Oeganda. Het begint nu echt dichtbij te komen. Mijn werk hier zit er vooreerst op. Ik merk dat er veel mensen benieuwd zijn hoe het in Oeganda zal zijn en daarom zal ik proberen mijn belevenissen zoveel mogelijk te posten op dit dagboek. Het scheelt voor mij, dat mijn dochter daar al is en ik via haar foto's en berichten al een beetje bekend ben, maar om het zelf te ervaren zal nog meer bijzonder zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilfriede

Op reis naar Oeganda om vrijwilligerswerk te doen in het ziekenhuis of out-reach, mijn dochter Vera is er al vanaf 23 september ivm haar tropenstage.

Actief sinds 13 Nov. 2014
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 8151

Voorgaande reizen:

19 November 2014 - 01 Januari 2015

Vrijwilligerswerk in Oeganda

Landen bezocht: